köök, kook, Estratègies de comunicació de marca, Igualada
kööknews

Encara no rebs la nostra newsletter Kööknews? Envia’ns un correu a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la amb l’assumpte “suscripció kooknews” i t’afegirem a la llista de distribució.



Si no ho entenen digue'ls-ho cantant PDF Imprimeix Correu electrònic
dimecres, 2 de gener de 2013 12:40

Si no ho entenen digue'ls-ho cantant. I així ho ha fet la Generalitat de Catalunya amb la darrera campanya de la recollida selectiva de residus.

Com ja és sabut, la música i la lírica és un recurs molt utilitzat per a transmetre missatges de manera clara i directa, no només en la publicitat sinó també en altres àmbits com l'educació i la religió des de fa dècades. 

No és la primera vegada que l'Agència de Residus de Catalunya llençava una campanya per educar-nos a separar bé les deixalles, però aquesta vegada sembla que l'han clavat (esperem!). Sembla ser una campanya amb tots els ingredients per a captivar-nos: un únic missatge clar i concís, una estètica al dia, música enganxosa, format que sorprèn i, al final, una referència clara d'on trobar més informació. Tot i així, no podem obviar el motor que articula tots els elements, The Mamzelles, el trio més excèntric i desvergonyit del panorama musical català.

Separarem millor els residus a partir d'ara? Haurem d'esperar uns mesos per a veure'n els resultats. Però de moment, ja ens hem assabentat que no ho estem fent bé. 

  

  

 
köök, assessor expert de Barcelona Activa PDF Imprimeix Correu electrònic
dimarts, 2 de març de 2010 21:16

Köök, ha estat seleccionat per formar part de la Xarxa d'Experts de Barcelona Activa per assessorar en estratègia de comunicació a empreses innovadores.

Barcelona Activa és una empresa municipal de l'Ajuntament de Barcelona per a la promoció de l'ocupació i les persones emprenedores; compta amb un viver d'empreses i acompanya a més de 1000 projectes empresarials a l'any i en poc temps s'ha convertit en un referent internacional de la innovació. Amb aquest objectiu, Barcelona Activa ha creat la Xarxa d'Experts per tal de proveir, a les empreses que ho necessitin, contactes de professionals especialitzats en diverses àrees. 

Barcelona Activa explica que la xarxa està composta per "professionals d'acreditada experiència, especialment compromesos amb el desenvolupament d'empreses start-ups a les que ofereixen serveis d'alt valor afegit", i que en el procés de selecció s'han escollit "mitjançant paràmetres objectius, aquelles empreses i professionals que demostressin experiència notable en el seu servei".  

Així doncs, ens sentim molt orgullosos que Barcelona Activa hagi confiat en köök. 

  

 
köök a la ràdio PDF Imprimeix Correu electrònic
dimecres, 14 d'octubre de 2009 17:24

Köök ha estat entrevistat per Jordi Còdol al programa El primer cafè de Ràdio Igualada. Vols sentir l'entrevista? 

 
I després de la globalització què ve? PDF Imprimeix Correu electrònic
dijous, 8 d'octubre de 2009 16:29

Després d’haver experimentat de ple la globalització i conèixer els pros i els contres, els consumidors reaccionem fent una oda a allò local. 

Hem incorporat al nostre dia a dia el què ens ha agradat de les altres cultures (tècniques de relaxació orientals, danses de bollywood, el cus-cus, i un llarg etcètera). Però sentim potser que perdem la identitat? Ens ha calgut veure què hi ha a fora per veure que allò que ja teníem també era bo? 

Sigui com sigui els consumidors valorem, i reclamem, altre cop allò local. Tornem a creure en la dieta mediterrània, TVC ha emès aquesta primavera “El paisatge favorit de Catalunya”, valorem les Denominacions d’Origen i no només en els vins, el “made in aquí” torna a ser vist amb bons ulls, etc. 

En definitiva, ens trobem davant d’una tendència que ja està sent adaptada per la majoria de la població i que les marques ja treballen per encaixar-hi.  

Ja et balla pel cap alguna oportunitat de negoci?

 
Curs "gestió de marca" PDF Imprimeix Correu electrònic
divendres, 25 de setembre de 2009 15:33

köök imparteix el curs "Gestió de marca" dins de les activitats formatives de Jove Cambra Internacional, que ja es va impartir amb gran èxit el passat mes de maig a la seu de la UEA.

Continguts:
• Diferències entre "marca" i "logotip"
• Què és el posicionament de marca? Per a què serveix? Com es gestiona?
• Explicació de cada una de les vies habituals de transmissió de la marca: naming, logotip, discurs, imatges, accions de comunicació, espai, etc. I explicació de noves vies a explotar.

Lloc:
Dissabte 3 d'octubre, de 10 a 12'30h
Espai Cívic Centre
c/ de la trinitat, 12
08700 Igualada

Preu: gratuït

Inscripcions: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la

 
<< Inicia < Anterior 1 2 Següent > Final >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL
ANEMOAPR08 15
Tornar a la pagina inicial Menú principal Text - Petit Text - Mitjà Text - Gran