köök, kook, Estratègies de comunicació de marca, Igualada

La Mostra d'Igualada

 

La Mostra d’Igualada – Fira de teatre infantil i juvenil és la fira de referència de les arts escèniques per a tots els públics de les terres de parla catalana. Està organitzada per l'Ajuntament d'Igualada i la Generalitat de Catalunya, i està concebuda com un mercat d’espectacles al servei de companyies i programadors, esdevenint un punt de trobada del sector, una plataforma de difusió i una gran festa de les arts escèniques per al públic familiar. 5 dies que reuneixen més de 50 companyies, amb més de 110 representacions, i 26.000 espectadors.

 

Per a La Mostra d'Igualada hem realitzat:

Projecte estratègic de marca
Planificació de la campanya de comunicació
Gestió de l'execució integral de la campanya de comunicació
- creativitat
- publicitat en mitjans impresos
- publicitat a ràdio i TV
- publicitat exterior
- comunicació impresa de la fira
- mitjans digitals
- decoració i senyalització dels espais i La Llotja
Valoració del retorn de la campanya de comunicació

(edicions 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014)
 
  
         
La Mostra d'Igualda armilles personal La Mostra d'Igualada banderoles fanals La Mostra d'Igualada tótem informatiu exterior
La Mostra d'Igualada La Llotja professional La Mostra d'Igualada bossa professionals  La Mostra d'Igualada rodatge spot
  
 
icona_tornar

 
ANEMOAPR08 15
Tornar a la pagina inicial Menú principal Text - Petit Text - Mitjà Text - Gran