köök, kook, Estratègies de comunicació de marca, Igualada

Fira d'Igualada

 

Què diu Fira d'Igualada sobre köök?

“No pretenguem que facin de publicistes els dissenyadors gràfics. Un bon disseny no serveix de res si prèviament no s'ha ideat una bona estratègia publicitària. I köök són uns bons publicistes.”
Martí Marsal, Fira d’Igualada

 

Fira d'Igualada és una entitat sense afany de lucre nascuda el 1951 amb la finalitat de fomentar fires, mercats, festes i potenciar el comerç i la indústria d'Igualada i la seva comarca.

 

Des de köök, per a Fira d'Igualada hem realitzat:

Assessorament en la planificació de la comunicació de diverses fires
Projectes de naming per a noves fires
          
  
  
 
icona_tornar

 
ANEMOAPR08 15
Tornar a la pagina inicial Menú principal Text - Petit Text - Mitjà Text - Gran