köök, kook, Estratègies de comunicació de marca, Igualada
Serveis per a dissenyadors - menú complet

MENÚ COMPLET Projecte estratègic de comunicació

L’objectiu és determinar el posicionament més adequat per a la marca analitzant el seu entorn. Es formalitza en un document que ha de ser la base i la guia per a qualsevol acció que es pretengui desenvolupar actualment o en el futur, perquè totes transmetin un únic posicionament i guanyar-nos, amb el dia a dia, aquesta posició en la ment del nostre públic.

En què consisteix?

S’analitza l’entorn de la marca analitzant-ne tots els factors:

· L‘empresa i el producte/servei: naixement i història, dimensió, activitat que desenvolupa, àrees del sector que cobreix, visió de futur...

· Mercat: situació i evolució del sector (fins avui i en el futur), tendències, novetats, etc.

· Públics: definició dels diferents públics (intern, consumidor…), què els interessa i què no, què busquen i què eviten, què els preocupa…

· Competència: determinar la competència, activitats desenvolupades, àrees de treball cobertes, anàlisi dels posicionaments objectius, accions de comunicació desenvolupades...

 

— En funció de tot el que s’ha analitzat es determina quin és el posicionament més adequat per a la marca, el lloc que hem d’ocupar en la ment del consumidor.

 

— Es realitza la traducció sensorial del posicionament: colors, formes, olors, gust, tacte i olfacte.

— Es proposa una extensa llista de possibles accions per assolir el posicionament que ens hem proposat. Les accions s’adeqüen a les possibilitats i pressupost de cada empresa.

 

 

 
ANEMOAPR08 15
Tornar a la pagina inicial Menú principal Text - Petit Text - Mitjà Text - Gran