köök, kook, Estratègies de comunicació de marca, Igualada
  
L’estratègia de marca és la base per a un disseny indiscutible pel client.

Et realitzem el projecte estratègic de marca pels teus projectes (menú complet o menú petit) i podem esdevenir el teu propi Departament de Comptes (postres) per facilitar-te la feina al màxim i que et dediquis només a dissenyar.

L’estratègia de marca constitueix la base pel treball del professional del disseny, a part de ser un valor afegit de cara el client. L’objectiu de l’estratègia de marca és concretar un posicionament per la marca, traduït en un concepte que serà el punt de partida sobre el qual basar el desenvolupament gràfic.

Ajuda al dissenyador a l’hora de presentar la seva feina al client, ja que les formes, els colors, parteixen del posicionament que s’ha acordat prèviament amb el client i per tant són indiscutibles.

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 
ANEMOAPR08 15
Tornar a la pagina inicial Menú principal Text - Petit Text - Mitjà Text - Gran