Comunicació orientada a assolir els objectius de l'organització.

Som el teu departament de comunicació. Treballem com un membre més de l’equip dins de l’empresa en coordinació amb els altres departaments. Cobrim qualsevol necessitat de comunicació que tingui el teu projecte.

Els nostres valors: proactivitatresponsabilitat i cooperació

Projectes exitosos

Estratègia de marca

Analitzem l’entorn de la marca tenint en compte tots els factors (la mateixa empresa, producte/servei, mercat, públics, competència…)

A partir d’aquesta anàlisi determinem quin és el posicionament més adequat per a la marca, el lloc que hem d’ocupar a la ment del nostre públic objectiu.

I finalment definim l’estratègia que cal seguir per assolir els objectius marcats.

Pla de comunicació

Convertim l’estratègia en un pla d’acció.

Definim els objectius i les accions adaptant-nos al pressupost disponible.

Gestió de la comunicació 360º

Portem a terme les accions de comunicació proposades pel pla de comunicació com, per exemple:

  • Definició de la imatge corporativa (naming, logotip, material gràfic corporatiu…)
  • Comunicació interna
  • Organització d’esdeveniments
  • Comunicació en línia (manteniment de la pàgina web, xarxes socials, e-mailings, publicitat en línia, gestió de la reputació en línia…)
  • Campanyes publicitàries (ràdio, premsa, online, exterior…)
  • Gestió de premsa: redacció de notes, dossier de premsa, rodes de premsa…

I el que calgui. Ens encanten els reptes!

Procés de comunicació

Comencem per dur a terme el projecte estratègic de marca i el pla de comunicació respectiu i després ens encarreguem de l’execució de qualsevol acció de comunicació que requereixi l’empresa. Sempre orientats a assolir els objectius de l’organització.

1

Projecte estratègic

Quin és el context de la marca? Mercat, competidors, públics… Ho analitzem i, a partir d’aquí, definim el posicionament de marca més adequat. I com aconseguir aquest posicionament? Definim una estratègia.

2

Pla de comunicació

Definim un pla d’acció en funció dels objectius que tingui l’organització i el pressupost disponible. Accions concretes i amb un timing clar.

3

Execució de pla

Passem a l’acció? Un bon pla de comunicació no serveix de res si queda desat en un calaix. T’ajudem a dur a terme cadascuna de les accions definides. Executem el que calgui. Treballem com el teu departament de comunicació, sempre en coordinació amb la resta de departaments de l’organització.